Адміністрація

Системний підхід є єдиним для багатьох наук принципом та методологією пізнання. Освіту, і в тому числі освітні заклади, треба розглядати як цілеспрямовану систему, якій притаманні всі системні ознаки: структура, інтегрованість, комунікативність, історичність та наступність.

Навчальний заклад – це реальна, складна, динамічна, відкрита, імовірнісна з елементами детермінованості, цілеспрямована система, яка функціонує за допомогою внутрішнього управління (самоврядування) та зовнішнього – державного управління. осмислення перелічених характеристик навчального закладу дає можливість більш повною мірою врахувати їх під час управління. Системний підхід передбачає розгляд навчального закладу як складної багатокомпонентної системи, головною підсистемою якої є педагогічна система. Її функціонуванню підпорядковані всі інші підсистеми: матеріально – технічна, фінансово управлінська.

Системний підхід при вивчені динаміки будь-якого об’єкту, в тому числі і діяльності навчального закладу передбачає визначення тих чинників, які впливають, або можуть потенційно впливати на даний заклад.

Директор, кандидат педагогічних наук

Шепеленко Світлана Миколаївна

очолює ЦПТО № 1    з  2007 р.

тел. (057) 395 03 91; e-mail: dir.cpto1@ptukh.org.ua

Чопова О.В
Заступник директора з навчально-виробничої роботи Чопова Оксана Володимирівна   тел. (0572) 99 11 31; e-mail: pr.cpto1@ptukh.org.ua
1
Заступник директора з навчальної роботи Озірна Аксинія Володимирівна тел. (057) 395 03 94; e-mail: mkab.cpto1@ptukh.org.ua
Лугова
Заступник директора з навчально-виховної роботи  Лугова Юлія Сергіївна тел. (0572) 99 10 83
Ольга

Методист Бучко Ольга Борисівна

DSCN1931

Методист Бережна Людмила Миколаївна

 Масалитин

Керівник фізичного виховання Масалітін Валентин Сергійович  

С Х Е М А У П Р А В Л І Н Н Я